HEJ 2013

Tjoho, nytt år nya möjligheter som man brukar säga. Jag hade allt en bra nyår som inledde med middag hos Alicia och sedan begav vi oss till Mölndal, mindre kul att någon spillde rödvin på mina panties, men det sket man väll i. Har faktiskt för första gången någonsin i mitt liv nyårslöften!! 
1 TA körkort (!!!!!!!!) 2 Bättra mig i skolan, bra betyg osvosvosov 3 alla tjockisars nyårslöfte, bli snygg på beachen (skämt och sido) 4 skaffa jobb 5 Ta vara på alla nära och kära, och leva. Länge leve 2013 puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah "någon spillde rödvin"
2013 ska bli vårat år!!!!!

Svar: hahhaahha kan det vara någon som börja r och sluta på onny???vårat, skall bli så jäkla bra!!!!!
ronja nissén

2013-01-01 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0