2 to the 0 to the 1 to the 2

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag nog, vad minns jag inte
Hur har ditt 2012 varit? Det har allt vart bra, gått snabbt som tusan! 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Absolut
Blev du kär i år? Nja, vet inte om jag var riktigt kär.
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Inga speciella faktiskt haha
Vad är din största framgång 2012? Att jag blivit stark.
Bästa köpet? Måste nog säga min lexington. 
Vad spenderade du mest pengar på? Allt som jag inte skulle slösa pengar på, mat/godis och kläder såklaert. 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Yes absolutly.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Can't stop me now - afrojack, dice & we're gonna start, thrift shop, calvin harris, shm osvosvosvosvo
Vem har du umgåts med mest? Emma, Sandra, Aleks, mögel, laget äh jag vet faktiskt inte. 
Bästa minnet från 2012? Alla dessa små händelserna som man bara vet att där hade jag jävligt kul. 
Hur många kysste du? En del
Har du haft ett förhållande under 2012? ja
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Mer sats på skolan kanske, mer tid åt allt och alla, ett jobb hade suttit som smäck också.
Vad önskar du att du gjort mer? Tatt vara på tiden, pluggat också jappp
Vad önskar du att du gjort mindre? Bry mig om små onödiga skitsaker, deppa osv. 
Favoritprogram på tv? Greys (såklart) , top model och hela sverige bakar. 
Största musikaliska upptäckten? Släpte en singel med chris brown
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte ens vad jag önska mig. 
Vad gjorde du på din födelsedag? Det minns jag tyvärr inte heller. 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Aa, ett jobb och en fettsugning. 
Vad fick dig att må bra? Alla som inte gick mig på nerverna, handbollen, mina homies osv
Vem saknade du? Min kära mormor och farmor, saknade nog morfar också. 
De bästa nya människorna du träffade? Måste vara soffiloff och jullebull
Det bästa du har åstadkommit i år? Blivit starkare, snabbare, uthåligare jaja allt inom träning. Vågat ta för mig mer. Vart så sjukt mesig och klen. 
Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Be strong, ge inte upp. sköt skolan och ha jävligt kul! Sök efter ett jobb också punkt
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg Ronja!! Blogga mer

2013-01-05 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0