ONSDAG I ALL ÄRA

 
Det värsta av veckan är nu över (samhällsprov + redovsningen) och jag hoppas i alla ära att det gick kanoners. Något som är apigt gött denna vecka är att våran engelska lärare inte kommer någon dag i veckan = sovmorgon + sluta tiiiiiidigt! Så idag hann jag med att ta ett 2 timmar tidigare tåg och imorgon kommer jag ta ett 2 timmar senare tåg till skolan och ett 2 timmare tidigare tåg hem och viktigaste av allt JAG SLUTAR 11 PÅ FREDAG!!!!!!!!!!! Det tråkiga dock är halsen börjar kännas av och jag hoppashoppas att du inte har tänkt och bli något allvarligt, då gräver jag ner mig, fy allvarligt inte alls läge för det nu. 
Sedan är frågan skall man baka en kladdis eller inte? Det är ju trots allt kladdkakans dag, beslutångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0